113,41€
Kit biela Ski-Doo 377 Safari Ski Doo 447 Twin motor Rotax 377, produs intre 1980-1989, cod Prox 03.6605, cod original Ski Doo 420-8875-94, motro twin 2 cilindrii, 2 timpi
Disponibil pentru precomandă
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kit biela Ski-Doo 377 Safari Ski Doo 447 Twin motor Rotax 377, produs intre 1980-1989, cod Prox 03.6605, cod original Ski Doo 420-8875-94 este fabricat la cerintele calitative cele mai inalte (in cursul procesului de productie, dupa forjare sunt mereu verificate dimensiunile si daca nu au aparut deteriorari).
Calitativ acestea corespund sau depășesc nivelul pieselor originale.
Produs in Japonia, distribuit de Prox.
Setul de biela este compus din:biela, bolt biela (inferior), rulment bolt inferior. Are cuzineti laterali (saibe).
Kit biela Ski-Doo 377, 447 produs intre 1980-1989 Twin, cu se potriveste la motorul Rotax 377/447 2 timpi.
Motor cu 2 cilindrii, 2 timpi folosit in mai multe modele de sanii motorizate.
Partea bielei |
Dimensiunea |
Unitate |
F-Lungime totala | 151.20 | mm |
C- din centru in centru | 115.00 | mm |
B-gaura de jos | 30.00 | mm |
A-gaura in partea superioara | 22.00 | mm |
D-latime sus | 13.00 | mm |
G-lungime miez | 89.00 | mm |
E-latime jos | 13.00 | mm |
Informatii suplimentare | Cuzineti laterali 24x41x1.0 | N/A |
Literele semnifica dimensiunile din desenul alaturat. V-am comunicat doar dimensiunile prin care se pot identifica biela necesara (restul dimensiunilor va putem comunica prin telefon sau mail).
Aici este catalog online Pro-X si in format PDF
In secțiunea set garnituri complet se pot comanda garnituri complete sau parțiale.
Este foarte important a se folosi garnituri noi si nu silicon! Folosind silicon uzual, acesta va fi scos prin strângerea pieselor (de exemplu carterelor sau capacelor mari) si o parte din silicon va ramine in motor. Siliconul suplimentar este absorbit de pompa de ulei si se va lipi de sorb, astfel reducând foarte mult fluxul de ulei in motor, provocind uzuri premature (mai ales la 4 timpi).
Siliconul fiind un material elastic, nu se pot strange suruburile, piulitele la cuplul dat de cartea de service.
schimbarea bielei in ambielaj necesita calificare înaltă și sunt necesare scule si dispozitive speciale, deci lucrarea nu poate fi execut in regim propriu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Model moto / an fabricatie | 620 LC4 , DUKE / 94-97, 620 SC / 98-01, 625 SXC / 02-07, 640 LC4, DUKE II / 98-07 |
---|
113,41€
Kit biela Ski-Doo 377 Safari Ski Doo 447 Twin motor Rotax 377, produs intre 1980-1989, cod Prox 03.6605, cod original Ski Doo 420-8875-94, motro twin 2 cilindrii, 2 timpi
Disponibil pentru precomandă
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kit biela Ski-Doo 377 Safari Ski Doo 447 Twin motor Rotax 377, produs intre 1980-1989, cod Prox 03.6605, cod original Ski Doo 420-8875-94 este fabricat la cerintele calitative cele mai inalte (in cursul procesului de productie, dupa forjare sunt mereu verificate dimensiunile si daca nu au aparut deteriorari).
Calitativ acestea corespund sau depășesc nivelul pieselor originale.
Produs in Japonia, distribuit de Prox.
Setul de biela este compus din:biela, bolt biela (inferior), rulment bolt inferior. Are cuzineti laterali (saibe).
Kit biela Ski-Doo 377, 447 produs intre 1980-1989 Twin, cu se potriveste la motorul Rotax 377/447 2 timpi.
Motor cu 2 cilindrii, 2 timpi folosit in mai multe modele de sanii motorizate.
Partea bielei |
Dimensiunea |
Unitate |
F-Lungime totala | 151.20 | mm |
C- din centru in centru | 115.00 | mm |
B-gaura de jos | 30.00 | mm |
A-gaura in partea superioara | 22.00 | mm |
D-latime sus | 13.00 | mm |
G-lungime miez | 89.00 | mm |
E-latime jos | 13.00 | mm |
Informatii suplimentare | Cuzineti laterali 24x41x1.0 | N/A |
Literele semnifica dimensiunile din desenul alaturat. V-am comunicat doar dimensiunile prin care se pot identifica biela necesara (restul dimensiunilor va putem comunica prin telefon sau mail).
Aici este catalog online Pro-X si in format PDF
In secțiunea set garnituri complet se pot comanda garnituri complete sau parțiale.
Este foarte important a se folosi garnituri noi si nu silicon! Folosind silicon uzual, acesta va fi scos prin strângerea pieselor (de exemplu carterelor sau capacelor mari) si o parte din silicon va ramine in motor. Siliconul suplimentar este absorbit de pompa de ulei si se va lipi de sorb, astfel reducând foarte mult fluxul de ulei in motor, provocind uzuri premature (mai ales la 4 timpi).
Siliconul fiind un material elastic, nu se pot strange suruburile, piulitele la cuplul dat de cartea de service.
schimbarea bielei in ambielaj necesita calificare înaltă și sunt necesare scule si dispozitive speciale, deci lucrarea nu poate fi execut in regim propriu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Model moto / an fabricatie | 620 LC4 , DUKE / 94-97, 620 SC / 98-01, 625 SXC / 02-07, 640 LC4, DUKE II / 98-07 |
---|
Nu există recenzii până acum.
©2023 Copyright SC MX-PARTS
Recenzii
Nu există recenzii până acum.