Kit biela Husaberg FE 450 KTM EXC 450 2012-2013
203,22€
Kit biela Husaberg FE 450 2013, KTM EXC 450 fabricat intre 2012-2013, cod comanda Prox 03.6432, cod original KTM OEM 781.30.015.044, motor enduro 4 timpi
1 în stoc
Descriere
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kit biela Husaberg FE 450 2013, KTM EXC 450 fabricat intre 2012-2013, cod comanda Prox 03.6432, cod original KTM OEM 781.30.015.044, este fabricat la cerintele calitative cele mai inalte (in cursul procesului de productie, dupa forjare sunt mereu verificate dimensiunile si daca nu au aparut deteriorari).
Calitativ acestea corespund sau depășesc nivelul pieselor originale.
Produs in Japonia, distribuit de Prox.
Setul de biela este compus din:biela, bolt biela (inferior), rulment bolt inferior. Nu are cuzineti laterali (saibe).
Kit biela Husaberg FE 450 KTM EXC 450 2012-2013 se potriveste la următoarele modele Husaberg si KTM 4 timpi:
Marca | Model | FAbricat de la | Pina la |
Husaberg | FE 450 | 2013 | 2013 |
KTM | 450 EXC | 2012 | 2013 |
Dimensiuni si caracteristici a pieselor care alcătuiesc setul de biela:
Litera de pe desen | Valoare | Unit |
F lungime | 154.70 | mm |
Informatii suplimentare | Biela densificata, fara cuzineti laterali | N/A |
C din centru in centru | 114.00 | mm |
B gaura mare | 42.00 | mm |
A gaura mica | 19.00 | mm |
D latime sus | 14.70 | mm |
G lungime mijloc | 80.60 | mm |
E latime jos | 19.90 | mm |
Literele semnifica dimensiunile din desenul alaturat. V-am comunicat doar dimensiunile prin care se pot identifica biela necesara (restul dimensiunilor va putem comunica prin telefon sau mail).
Aici este catalog online Pro-X si in format PDF
In secțiunea set garnituri complet se pot comanda garnituri complete sau parțiale.
Este foarte important a se folosi garnituri noi si nu silicon! Folosind silicon uzual, acesta va fi scos prin strângerea pieselor (de exemplu carterelor sau capacelor mari) si o parte din silicon va ramine in motor. Siliconul suplimentar este absorbit de pompa de ulei si se va lipi de sorb, astfel reducând foarte mult fluxul de ulei in motor, provocind uzuri premature.
Cealalta problema a siliconului este ca nu se poate strange suruburile, piulitele la cuplul dat de cartea de service.
schimbarea bielei in ambielaj necesita calificare înaltă și sunt necesare scule si dispozitive speciale, deci lucrarea nu poate fi execut in regim propriu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Recenzii
Nu există recenzii până acum.