Kit biela Honda XR 200 R 1986-2002
86,17€
Kit biela Honda XR 200 R 1986-2002, XR 200(R) 1981-1984, XL 125 1977-1978, cod Prox 03.1255, cod original Honda 13201-446-770, motor 4 timpi
1 în stoc
Descriere
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kit biela Honda XR 200 R 1986-2002, XR 200(R) 1981-1984, XL 125 1977-1978 cu cod de comanda Prox 03.1255 si cod original Honda 13201-446-770, este fabricat la cerintele calitative cele mai inalte (in cursul procesului de productie, dupa forjare sunt mereu verificate dimensiunile si daca nu au aparut deteriorari).
Calitativ acestea corespund sau depășesc nivelul pieselor originale.
Setul de biela este compus din:biela, bolt biela (inferior), rulment bolt inferior si cuzineti laterali (2 bucati cuzineti laterali 30x46x1.0 mm)
Kit biela Honda XR 200 R 1986-2002 se potrivește la următoarele modele Honda:
Marca | Model | An fabricatie de la | Pina la |
Honda | XR 200 R | 1981 | 1983 |
Honda | XR 200 | 1983 | 1984 |
Honda | XL 125 | 1977 | 1978 |
Honda | XR 200 R | 1986 | 2002 |
Dimensiuni si caracteristici a pieselor care alcatuiesc setul de biela:
Litera de pe desen | Valoare | Unit |
F lungime | 138.90 | mm |
Informatii suplimentare | densitate marita | N/A |
C din centru in centru | 103.50 | mm |
B gaura mare | 38.00 | mm |
A gaura mica | 15.00 | mm |
D latime sus | 18.00 | mm |
G lungime mijloc | 77.00 | mm |
E latime jos | 18.00 | mm |
Literele semnifica dimensiunile din desenul alaturat. V-am comunicat doar dimensiunile prin care se pot identifica biela necesara (restul dimensiunilor va putem comunica prin telefon sau mail).
Aici este catalog online Pro-X si in format PDF
In sectiunea set garnituri complet se pot comanda garnituri complete sau partiale.
Este foarte important a se folosi garnituri noi si nu silicon! Folosind silicon uzual, acesta va fi scos prin strângerea pieselor (de exemplu carterelor sau capacelor mari) si o parte din silicon va ramine in motor. Siliconul suplimentar este absorbit de pompa de ulei si se va lipi de sorb, astfel reducind foarte mult fluxul de ulei in motor, provocind uzuri premature.
Cealalta problema a siliconului este ca nu se poate stringe suruburile, piulitele la cuplul dat de cartea de service.
schimbarea bielei in ambielaj necesita califiacare inalta si sunt necesare scule si dispozitive speciale, deci lucrarea nu poate fi execut in regim propriu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Recenzii
Nu există recenzii până acum.