Kit biela Gas Gas EC Yamaha WR 450 F 2012-2015
176,51€
Kit biela Gas Gas EC 450 F, Yamaha WR 450 F produs intre 2012-2015, cod Prox 03.2432, cod original Yamaha 1DX-11651-00, motor 4 timpi
1 în stoc (poate fi pre-comandat)
Descriere
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Kit biela Gas Gas EC 450 F, Yamaha WR 450 F produs intre 2012-2015, cod Prox 03.2432, cod original Yamaha 1DX-11651-00, este fabricat la cerintele calitative cele mai inalte (in cursul procesului de productie, dupa forjare sunt mereu verificate dimensiunile si daca nu au aparut deteriorari).
Calitativ acestea corespund sau depășesc nivelul pieselor originale.
Produs in Japonia, distribuit de Prox.
Setul de biela este compus din:biela, bolt biela (inferior), rulment bolt inferior si cuzineti laterali (2 bucati cuzineti laterali 34x54x0.5 mm)
Kit biela Gas Gas EC 450 F si Yamaha WR 450 F an fabricatie intre 2012-2015 se potriveste la următoarele modele Yamaha si Gas Gas 4 timpi:
Marca | Model | An fabricatie de la | Pina la |
Yamaha | WR 450 F | 2012 | 2015 |
Gas-Gas | EC 450 F | 2013 | 2015 |
Dimensiuni si caracteristici a pieselor care alcatuiesc setul de biela:
Litera de pe desen | Valoare | Unit |
F lungime | 143.50 | mm |
Informatii suplimentare | densitate marita | N/A |
C din centru in centru | 103.50 | mm |
B gaura mare | 42.00 | mm |
A gaura mica | 18.00 | mm |
D latime sus | 18.00 | mm |
G lungime mijloc | 73.50 | mm |
E latime jos | 21.00 | mm |
Literele semnifica dimensiunile din desenul alaturat. V-am comunicat doar dimensiunile prin care se pot identifica biela necesara (restul dimensiunilor va putem comunica prin telefon sau mail).
Aici este catalog online Pro-X si in format PDF
In sectiunea set garnituri complet se pot comanda garnituri complete sau partiale.
Este foarte important a se folosi garnituri noi si nu silicon! Folosind silicon uzual, acesta va fi scos prin strângerea pieselor (de exemplu carterelor sau capacelor mari) si o parte din silicon va ramine in motor. Siliconul suplimentar este absorbit de pompa de ulei si se va lipi de sorb, astfel reducind foarte mult fluxul de ulei in motor, provocind uzuri premature.
Cealalta problema a siliconului este ca nu se poate stringe suruburile, piulitele la cuplul dat de cartea de service.
schimbarea bielei in ambielaj necesita califiacare inalta si sunt necesare scule si dispozitive speciale, deci lucrarea nu poate fi execut in regim propriu.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Recenzii
Nu există recenzii până acum.